Ny blogg og nye turmuligheter.

Kjære lesere!

Jeg må opplyse at jeg har fått en ny blogg. Denne siden forløper seg åpen, men fortsetter å blogge på dette nettstedet;

turportalen2.wordpress.com

 

Håper du/dere følger meg videre.Jeg kommer stadig fortsette å blogge om alle turene jeg opplever -som forhåpentligvis gir deg inspirasjon til å komme deg ut og finne naturens vakreste undere. Både til vanns, lands og himmel.

Husk;det sitter mellom ørene.Tør å prøve noe nytt.Jeg lover deg det gir positive resultater, som psykisk og fysisk.Alle har godt av å komme ut av komfortsonen. Forstå at redsel for å bevege seg ut av komfortsonen kun er et hinder for å oppnå og klare det man vil. Jeg hadde ikke kommet dit hen idag dersom jeg ikke hadde tatt sjanser.Jeg er ei heller redd får å prøve og feile.Gi litt faen.Det trigges stadig å prøve ut nye aktiviteter og turmuligheter.Gjør drømmen din til virkelighet.

Hvorfor sitte inne, når alt håp er ute?

 

pizap.com14628824129641i

Legg igjen en kommentar

