Hyttesamleren:

Alle som har et ørlite samler-gen iboende er det et fint mål å ha vært på landets Turistforenings hytter. Jeg har fått overnattet og besøkt en knippe av hytter- og flere skal det bli! 🙂 Jeg liker ofte å bruke hyttesankingen som et turmål. Det er er gøy å gå på tur. Ofte går jeg bevisst etter hytter jeg ikke har vært på. Men det er ikke alltid hyttene som er det viktige. Jeg former turene etter lysten. Og hvor jeg kan få med meg venner,Det hender ofte og titt at jeg besøker de samme hyttene om igjen. Når jeg har gått lenge og langt i fjellet- kribler det alltid litt ekstra i kroppen når jeg nærmer meg en ny hytte.

jeje

Hytter 2

 

 Totalt har Turistforeningen 500 hytter. Jeg har vært på 52 av dem….

Legg igjen en kommentar

