Sykkeltur rundt omkring i Randaberg.

Idag var jeg så rastløs og uggen i kroppen etter gårsdagen fest og fjollerier, at jeg bare måtte komme meg på sykkelen og sykle en tur.Været var bra- sol og skyer om i annen.Laber bris, 6 m/s fra vest-nordvest.Små kaldt. 10+ grader.Sykkelen tok meg fra Stavanger til Randaberg (rundt) og tilbake igjen.Totalt 21 km. Tiden var på 1 time 23 min.Gjennomsnitts puls på 131(74%)

Max puls på 196! Minimum puls på 85. Forbrente kalorier: 625 Kcal. Fett: 65 gr. 

^^*Idyll på Randaberg*^^

^^*Du skimter Viste Strand Hotellet i bakgrunnen.*^^

^^*Vistevika med Visteholmen.*^^

^^*Harestadmyrå*^^

Jeg syklet noe av den samme traseen til Landsbyrittet. Og merkene står fremdeles igjen for dem som vil trene seg opp til neste ritt på Randaberg.

 Jeg deltok i fjor(mitt aller første ritt), men ikke i år.Det var litt av en opplevelse husker jeg.Og resultatet var riktignok heller ikke misvisende.

Jeg vet ikke om jeg fører meg opp på noen ritt i år (som jeg satte meg som nyttårsforsett), men heller finne på å sykle en lang tur(sykkelferie)  i Norge.Muligens Norge på langs?? 

Jeg har heller ikke meldt meg inn i noen klubb.Det ligger liksom på vent….

Så med det.

Etter turen krevde kroppen min å få tilført noe energi. Jeg fikk testet ut et nytt kornblanding produkt av Axa idag. Go`dag med kakao og knasende gode quinoa musligryn. Blandingen gjør det ekstra godt på smak og er enda sunnere.Det er beriket på antioksidanter og sunne fettsyrer..

69% fullkorn av havre og bygg. Ellers inneholder det tørkede frukter som dadler,aprikoser…som er med å søte blandingen.

 

Legg igjen en kommentar

