Sykkeltur til Rennesøy.

Erlend og jeg hadde vår 2.sykkeletappe rundt Rennesøy idag.

Han med lett bakrus og jeg i super fin form, syklet vi idag fra Vikevåg til Østhusvik, Hanasand og derifra til Sørbø og Galta og så tilbake til Vikevåg.

Brukte 2 timer.

Liten rastepause på Rennesøy Marina.

Flau vind, 1 m/s fra vest og overskyet.

0 mm nedbør.

Temperatur på 7¤C.

Gode bakke stigninger sånn av og til.

MYE sauer.

Vårduft (bonden har fått sluppet ut dyredritten på sine enemarker).

Gjennomsnitts/max/min puls: 133(75%)/178 (–%)/ 61 (34%).

Svidde av 925 kalorier. Dvs. 96 gr fett.

Stort sett (-9min) var jeg innenfor zonen min.

Totalt syklet: 36 km

 

Legg igjen en kommentar

