Garborgrittet 2010.

☆☆☆

31714_10150194606080578_514352_n

Da var Garborgrittet også gjennomført. Det var  (Må bare komme med et kraftuttrykk,-) helt
F^*&% bein hardt!! Jeg var i pulje 7, Bdo gruppa- som jeg ikke har aning står for- men uansett- vi startet ti over tolv en helt fabelaktig og nydelig solskinnsdag. Liten bris til fordel for de siiiinsyke stigningene i terrenget. Hadde sikret meg en del sjokolade barer og bananer, men fikk så og si ikke tid til å sette dem til livs(…helt unødvendig last gitt…). Og smeltet sjokolade som tetter igjen gane og snurper til tunge, er ikke å foretrekke…
Ellers hadde jeg noen knall og fall. Her må jeg skylde på de dumme spinning skoene. Ikke vant med å bruke dem utenom spinning timene. Så når de uventa bakkene kom,glemte jeg rett og slett et par ganger å rive meg av pedalene…
Den største utfordringen utenom de 90¤ grader bakkene, var den ujevne, spinkle og minimale stien ved siden av tog sporet. Her måtte jeg ha tunga rett i munnen for å holde meg i balanse og i riktig spor. Det var ikke sjelden for at jeg skrenset bort i tog sporet, slik at jeg på nød og neppe kunne holde meg og sykkelen på stien…
Rytter etter rytter cruiset forbi meg.Jeg kunne helt sikkert gitt mer, men ville ikke bli helt utbrent mange mil før mål.Vet ikke hvor langt ned på lista jeg kom,- men som en trøst -sist var jeg ikke!
Men skal en hevde seg her, bør man ha dekk med litt grep på grus, stor startfart, litt spisse albuer og i tillegg til bra form.
Jeg hadde vel ingen av delene. Derfor så jeg slaget tapt allerede midtveis i løpet.
Som takk for god innsats fikk vi lapskaus, caps med logoen av Bryne Sykkelklubb og et krus.
DSCN0104

Resyme` fra sykkelcomputeren :

*Trip Distanse : 8555— Altså nesten 8,6 mil!!
(Og rittet skulle liksom være på 8 mil?!! Jeg syklet IKKE feil altså!)
*Trip Time: 4:05 (min/km: 3:04)
*Max Speed: 54,43 km/t (etter noen siiiinsyke oppoverbakker,kommer det alltid noen siiinsyke nedoverbakker! )
*Gjennomsnittsfart: 20.08 km/t
(Hmmf! Er jo pokker meg skilpadda selv!!)Psst! Fikk nettopp resultatet på hvilken plass jeg kom på,- 1673!!
(av 2300 deltakere).Jeg var altså foran 627 ryttere!
Utrolig bra hæææ?

☆☆☆
Sykkel traseen…
4521596062_167ba8b914
Høydeforskjellene…
4523005470_9f6ec2c33b
☆☆☆
Legg igjen en kommentar

