Landsbyrittet 2010.

Debuten på «Landsbyrittet» er overstått, og jeg må si meg veldig fornøyd. Hadde mange flaksende og flagrende sommerfugler i magen da jeg stilte meg opp til startstreken sammen med de andre 477 kondom-bekledde deltakerne.
Det ble delt opp i elite,aldersbestemt og båsen jeg holdt til,-tur/ trimklassen.
Totalt 2000 ryttere var med på denne fantastiske begivenheten.

 Enkelte partier på løypen hadde ekstreme bakkenivåer.Men jeg klarte å kjempe meg opp etter mye pesing,tikkende hjerteslag,krampe i legg og lilletå og så godt som blodsmak i munnen.Du skjønner,- jeg kan lett bli revet med når konkurranse instinktet melde seg.

 

Kjekke resultater:

Officiel starttid: 13:59:29
Reel starttid: 14:00:49
Tid / Gjennomsnittshastighet:
Mellomtid 1:15:48  (3:48 min/km  15.83 km/t)

3,8 mil 1:56:35 (3:20 min/km
18.01 km/t)
Nettotid: 1:55:16
Bruttotid: 1:56:35
Plassering :
Overalt 41
Køn 1
Aldersklasse: 41
 Id: 72732  Stavanger K 30-34

Tid:01:55:16

Km/t: 19.78
(Resultater  25.04.10. kilde)

C»,)
212. plass(!!)(av 478 deltakere). Jeg brukte altså i underkant 2 timer.

Fikk en god mersmak på sykkelritt etter dette. Så jeg kommer nok til å hive meg på mer sykkelkonkurranser i framtiden.
Nå må jeg snarest gå til innkjøp av distanse,tid og puls måler. Det gir sykkelturene mer mening…
Kopi av IMG_4243
Legg igjen en kommentar

